Motorclub RIMO: Ritverslagen 2023

Dagrit zondag 20 augustus

Zondag 20 augustus hebben we met onze motorclub weer een mooie toerrit gereden. Het was perfect weer om te rijden. Er waren een kleine 20 rijders met hun glimmende motoren uitgerukt. In alle vroegte vertrokken we uit Rietmolen voor een rit van zo'n 240 kilometer richting Drenthe. Daar werd in Aalen even gestopt voor een heerlijke Pannenkoek met spek, of iets anders lekkers. Om tegen een uur weer richting huis te gaan.

Onze volgende rit is op zondag 3 september, wanneer we voor het laatst bij ons stamcafé van Otten kunnen vertrekken.

Avondrit vrijdag 28 juli 2023

Vrijdag 28 juli hebben we weer een mooie avondrit gereden. Het was droog en we reden om 18.30 uur in 3 groepen weg richting noord-oost Twente.

Helaas bleef het niet droog en in de buurt van Denekamp begon het er donker uit te zien en hebben de meeste rijders een nat pak gehaald. Het grootste deel was in ieder geval droog. Rond negen uur was iedereen weer veilig bij van Otten terug.
20 augustus a.s. Is onze volgende rit.

Dagrit zondag 2 juli 2023

Zondag 2 juli staat er weer een mooie dagrit op het programma. We gaan er van uit dat het weer een beetje meewerkt.
Het routebestand staat alvast bij downloads weer op onze website.

We vertrekken zondag om 9.00 uur bij Café van Otten.

Tot dan.

Moederdagrit zondag 14 mei

Zondag 14 mei hebben we weer  dagrit gereden.

Avondrit vrijdag 21 april

Vrijdag 21 april hebben weer een avondrit gereden. Het was even droog, dus hebben we in 2 groepen een mooi ritje van 85 kilometer gemaakt over Achterhoekse binnenwegen. Net op tijd voor de regen waren we weer terug bij Van Otten.

Onze volgende rit is een dagrit op zondag 14 mei.

Eerste motorrit op 2 april

Het "koude" en "natte" winterseizoen is bijna voorbij. Het voorjaar is in aantocht, tijd om weer plannen te maken voor onze motorritjes.

Op 2 april hebben we onze eerste rit gereden. Een redelijk korte rit van zo'n 120 kilometer. De route is inmiddels op de site geplaatst in het menu downloads. Na de rit hebben we onze jaarlijkse vergadering gehouden, waarin we het programma definitief vaststellen. De voorlopige agenda staat al op deze website.

De volgende rit is een avondrit op vrijdag 21 april  vertrek 18.30 uur