Dagrit zondag 25 oktober

Nadat de rit al twee keer uitgesteld moest worden vanwege herfstachtige omstandigheden hebben we
uiteindelijk de rit toch nog kunnen rijden. Een prachtig november-zonnetje gaf ons daarvoor de gelegenheid
met 13 rimo- rijders nog even zo laat in het seizoen op pad te gaan.

Het was nog even genieten en een mooie afsluiting van het motorseizoen.

Weekendrit Eifel

In het weekend van 11 t/m 13 september `zijn we met zijn allen weer een paar dagen naar de Eifel geweest.
We verbleven bij een een oude bekende, Hotel Daytona in Dasburg, waar we al 2 keer eerder zijn geweest.

Vrijdag vertrokken we in verschillende groepen richting Dasburg. We hadden fantastisch weer en de wegen
in de Eifel zijn ook altijd weer bijzonder fijn.

Zaterdag hebben we een mooie rit van 350 km gereden gedeeltelijk door Duitsland en gedeeltelijk door Luxemburg.
savonds was er een mooie barbecue geregeld door de Daytona Crew. De BBQ, de drankjes, het gezelschap en het
grote kampvuur maakte het dat het een erg gezellige avond werd.

Zondagmorgen via een mooie route weer terug naar Rietmolen gereden.

Foto's van het weekend worden z.s.m. in het fotoalbum geplaatst.
Iedereen nog bedankt voor het gezellige weekend.

Avondrit vrijdag 4 september

Vrijdag 4 september hebben we weer een mooi avondritje gereden.

Met zo'n 15 leden een rit gereden van ruim 100 kilometer door de Achterhoek.
Een mooie rit met veel kleinere wegen.

Dagrit zondag 5 juli

Op Zondag 5 juli stond er weer een nieuwe rit op het programma.

In 2 groepen van in totaal 10 rijders vertrokken we even na 9 uur.
Het was geen stralend weer, maar het was in ieder geval droog bij vertrek.

De rit voerde ons via het noorden van Twente richting Bad Bentheim in Duitsland,
waar in de buurt we ook een tussenstop hadden voor een korte pauze.
Na de stop werd het wat natter en was er ook een kleine glijpartij van een van ons met wat schade helaas.
Al met al toch een mooi ritje.

Op 24 Juli staat de volgende avondrit op het programma.

Rimorit 16 augustus

Rimo rijders in Oostenrijk

In Juni zijn we met 10 rijders van onze motorclub naar Oostenrijk geweest. De grenzen waren net weer open dus het kon net.
Met 2 aanhangers vol motoren gingen we op pad naar Mayrhofen, waar we een week verbleven in het Stoanerhof van Paultje en zijn familie.

Een mooie locatie waarvan we een aantal mooie ritten hebben gereden. We hebben o.a. de Gross Glockner, de Gerlos Pas, de Brenner en in de Dolomieten gereden.
Hoewel we hier en daar wat kleine pechgevalletjes hadden onderweg en het weer niet altijd mee werkte, was het een zeer geslaagde week, die zeker voor herhaling vatbaar is.

Openingsrit 2020

Op zondag 7 juni was het dan eindelijk zover. We konden weer van start gaan met het rijden van ritten met onze motorclub.

De eerste rit was zoals altijd een korte rit van zo'n 130 kilometer, dit keer naar het noorden van Twente.
De opkomst was goed, maar het weer was iets minder. Toch viel het op een enkele bui na best mee vandaag en
we hebben nog een mooi stukkie gereden

Na afloop van deze eerste rit hebben we nog even vergaderd over de plannen van het komende seizoen en het
programma vastgesteld.

De eerstvolgende rit is op 5 juli en de rest van het programma wordt z.s.m bekend gemaakt op deze site

Het weekend is vastgelegd en we gaan dit jaar naar Dasburg. Opgave kan alvast door middel van een voorschotbetaling
op onze bankrekening.

Uitgestelde openingsrit

Na enige vertraging willen we nu toch weer beginnen met een motorrit met onze club.

Nu de maatregelen iets zijn verruimd gaan we op zondag 7 juni gaan we onze eerste rit rijden.  Als we allemaal rekening houden
met elkaar en een beetje afstand in acht houden moet dat lukken.
We willen een dagrit rijden met aansluitend de vergadering om het komende seizoen te bespreken.

We vertrekken zondag 7 juni om 9.00 uur bij Van Otten.

Tot dan

weekendrit sauerland

Van 6 t/m 8 september zijn we er met onze club motorrijders weer een weekend tussenuit geweest.
Vorig jaar zijn we naar het Sauerland geweest in het dorpje Zuschen. Dit jaar gaan we weer naar de Eifel.